POLECAMY :

OD FRYZUREK :

tumblr page counter

FACEBOOK/KONTAKT : Image and video hosting by TinyPic Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Douglas
Blog > Komentarze do wpisu

FRYZURY : MODNE FRYZURY MĘSKIE I CHŁOPIĘCE 2010 2011

To nie jest tak, że na blogu dyskryminujemy mężczyzn. Mamy nawet specjalną kategorię z fryzurami męskimi. Problem w tym, że fryzury i uczesania dla facetów są na zachodzie bagatelizowane. Na wybiegach od lat przewijają się podobne uczesania - przedziałek na bok i włosy ułożone na "Ojca Chrzestnego", czasami coś dłuższego, ewentualnie zadziorny nieład.

Ciężko się dziwic - mężczyźni nie podążają za trendami w taki sam sposób jak kobiety , a sama moda tworzona jest głównie dla ludzi o mocno wypchanych portfelach. Target zatem wąski i oporny.

Śmiemy zaryzkowac stwierdzeniem, że zachodni kreatorzy są mocno do tyłu z fryzurami dla mężczyzn. Niszę i brak specjalnego zainteresowania włosami mężczyzn dostrzegli Rosjanie. Duet Artemev Alexander i Gordeeva Katerina zainspirował się rzeczywistymi potrzebami mężczyzn i co zaskakujące - także potrzebami małych chłopców!

Wyraźnie widac wpływ ulicy i tego, jak rzeczywiście noszą się mężczyźni i chłopcy. Rosyjski duet stworzył coś, co mamy nadzieję - spełni oczekiwania współczesnego mężczyzny któremu nie odpowiadają fryzury z wybiegów :)

 

Fryzury głównie z wygolonym bokiem, fantazyjnymi wzorami, są też irokezy. Podoba nam się pomysł zabawy brodą i wygolenia na niej wzorów :)

 

ENG: Hair collection for men, teenagers and even small boys created by Alexander Artemev and   Katerina Gordeeva.


czwartek, 02 września 2010, stylistka2009
,

TrackBack
TrackBack URL wpisu:
Komentarze
Gość: luke, aes142.neoplus.adsl.tpnet.pl
2010/09/02 16:05:32
dzięki! zobaczyłem te fryzury i spodobała mi się własnie ta pocięta broda. moja dziewczyna sie o nia zawsze wkurza, bo podobno wygladam jak zaniedbany i cos w tym jest. tylko ze bez zarostu wyglądam jak chłopiec :/ no i pobiegłem do fryzjera ze zdjęciem i teraz mam wzorky , ale troche inne i mojej dziewczynie sie podoba. mi tez :) wyglądam jka facet a zarost jest utrzymany w ładzie, dzięki !
no a fryzury to niestety nie dla mnie, są zbyt plejasowe
dzięki :D
-
Gość: yokozuki, nat-x8.pascal-net.pl
2010/12/05 13:29:25
Jak zrobić te wzorki ? tzn. czym ? proszę o kontakt na stronie www.kp500.pl - login yokozuki
-
Gość: adam, ide122.internetdsl.tpnet.pl
2011/04/08 12:13:25
wyglada to tandetnie zwykly odpust
-
Gość: bety4, 5adca3e4.bb.sky.com
2011/06/04 10:13:00
a mnie jako mamie nastolatka bardzo podobaja się chlopiece fryzurki wreszcie nie muszę się martwić jak namówic syna na pójście do fryzjera
-
Gość: , athedsl-4486355.home.otenet.gr
2011/08/15 23:45:11
GDZIE MOZNA SIE KROK PO KROKU JE ZOBACZYC???
-
2011/08/16 00:44:54
obawiam się, że nigdzie - twórcy nie zamieścili takich materiałów, a ja nie mam mocy aby je stworzyć ;)
-
Gość: , 83-238-68-102.ip.netia.com.pl
2012/10/25 01:29:04
ta ostatnia będzie dla mojego pięciomiesięcznego synka ma nieprzeciętnie długie i gęste włosy dzięki za inspiracje